BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 14 July 2011

new story : )

Okayy :) . ari nyy mang bongoks lahh kan ! 
Fest tings .jejalan di jj , HAHA , yu know what ? 
terjumpe beg BRA :) sWEEET TAW ! ehh , mya jelesw gan aku sbb aku nak bwak beg tuhh pg pavi . FOR Mya : ehem jangan jeles BABE :)
THEN . kiteurg cter pasal beg BRA tuhh . than . suddenly , masuk pasal spender bebagay , bg peng pakay itu beg :) MESTY COMELL KANS ? ngee:D .
LALALALALL ~ pasal stoking pulakk . AHAHA . btw nak tahu ? 
OKAY . tadi aku dudok while tengok offline bebagay , then aku dengan selambe nye . MELETAKKAN KAKI AKU YANG DIBALUTI DENGAN STOKING :) . then aku pandang belakang ! WOFF ~ alamak !!!!!!!!! , ada urang derr . terus aku malu . Mya pula bantai gelak , bahan-2 . Grr ! Tulis blog bebagay . Haaa terbaik lah kau :DD Jgn percayeee blog dia tuh , tokok tambah jeh tuh . Heeeee :P
Btw , best lepak dgn kau lahhh :D Heeee .

0 comments: